anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

trebor - 100Lat!

profile.country.en_GB.title
spoltrebor1ofcej
Początkujący

trebor - 100Lat!

Witam wszystkich odwiedzających moją galerię.

Jak wiecie dopiero zacząłem rozdział z fotografią, więc jestem totalnym amatorem, a i jaka presja związana z moimi zdjęciami, sami wiecie mieć krisa jako głównego senseia uffff.... więc zapewne oczekiwania są nie najmniejsze. Dlatego też trochę to trwało zanim zdecydowałem się na galerię.

Już tak nie gadam a pokazuję zdjęcia. Pierwsza seria to zdjęcia z toru Cadwell Park.

P.S. komentujcie, krytykujcie, a szczególnie na temat obróbki zdjęć.

329 ODPOW. 329
spoltrebor1ofcej
Początkujący

shprot, kris, Bertone i podwys dziękuję za opinie :c22

kris napisał(a):

przeszkadza mi, że fociłeś ich "od tyłu strony" :smileymrgreen:)

kris napisał(a):

kadr 89 i 90 to niemal to samo zdjęcie, tylko motor się zmienił. Więc coś Ci selekcja nawala :P

no i ogniskowa trochę też :nauseated_face:

kris napisał(a):

Czekam na więcej. Pewnie kitrasz na dysku fajne foty, a nas tylko drażnisz ;)

coś tam się jeszcze chowa przed wami :c34 i się ujawni w odpowiednim czasie

podwys napisał(a):

też uważam, że mogłeś któryś z przodu pokazać...

if I could've I would've :c20

No to ta wrzuta będzie bardziej dynamiczna :smileymrgreen:. Tym razem na torze nie koncentrowałem się na panoramowaniach itp, a innych kardach, ciekawych cięciach których jeszcze nie robiłem.

profile.country.pl_PL.title
podwys
Początkujący

te są mz dużo fajniejsze... nawet 97 chociaż pokazany bike od tyłu to mi się podoba...

a zdecydowanie najlepsza jest 96 :thumbsup:

pablo_duch
Początkujący

ładnie złapane motorki
92-fajnie złapane w kadrze :thumbsup:
96-świetne :thumbsup:

pozdro

BuBu__
Początkujący

Chciałam wybrać jakieś naj... ale wszystkie mi się widzą :thumbsup:

danielek-----
Początkujący