anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

trebor - 100Lat!

profile.country.en_GB.title
spoltrebor1ofcej
Początkujący

trebor - 100Lat!

Witam wszystkich odwiedzających moją galerię.

Jak wiecie dopiero zacząłem rozdział z fotografią, więc jestem totalnym amatorem, a i jaka presja związana z moimi zdjęciami, sami wiecie mieć krisa jako głównego senseia uffff.... więc zapewne oczekiwania są nie najmniejsze. Dlatego też trochę to trwało zanim zdecydowałem się na galerię.

Już tak nie gadam a pokazuję zdjęcia. Pierwsza seria to zdjęcia z toru Cadwell Park.

P.S. komentujcie, krytykujcie, a szczególnie na temat obróbki zdjęć.

329 ODPOW. 329
profile.country.PL.title
kris..
Pasjonat

75-bardzo mi się ta fota podoba. Może jest prosta, może krzywa, ale tutaj mi nie przeszkadza. Fajne są te ludki - takie porównanie jest....no i dobra konwersja BW. Świetnie foto :thumbsup:
76-szaro-szaro konwersja, może tak? Gdybyś robił z poziomu ziemi, byłoby lepiej. No i jakoś tak nie wzrusza ten kadr. Co innego jakby odlatywała :c34
77-szaro-szaro konwersja, a sam kadr lipa.
78-szaro-szaro konwersja, może tak (z rawa byłoby lepiej jeżeli chodzi o niebo....)? Ogólnie fajne :D o kwadracie nie wspomnę, ale...

Tadeusz.O
Doradca

Hej :c22
75 - skrzyżowanie Eiffla z pagodą - podoba mi sie :thumbsup:
76 i 77 kadry nieciekawe, nawet nudne...
78 - dobre! I bo ja wiem, wersja oryginalna mi się bardziej podoba, ta krisowa jest zbyt dosłowna. I nie wiem jak w kwadracie, ale ja bym (przy robieniu zdjęcia) obniżył się jeszcze trochę, aż pod te ciemne kreski na horyzoncie, tak, żeby te słupki wydawały się biec dalej i obciął bym trochę dołu.

A z poprzednich muszę pochwalić autobus :thumbsup: (pewnie z Headingley do Leeds?) - i że Wam się one tam nie poprzewracają :c68

------------------------------
fotoamator
spoltrebor1ofcej
Początkujący

kris napisał(a):