anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

trebor - 100Lat!

profile.country.en_GB.title
spoltrebor1ofcej
Początkujący

trebor - 100Lat!

Witam wszystkich odwiedzających moją galerię.

Jak wiecie dopiero zacząłem rozdział z fotografią, więc jestem totalnym amatorem, a i jaka presja związana z moimi zdjęciami, sami wiecie mieć krisa jako głównego senseia uffff.... więc zapewne oczekiwania są nie najmniejsze. Dlatego też trochę to trwało zanim zdecydowałem się na galerię.

Już tak nie gadam a pokazuję zdjęcia. Pierwsza seria to zdjęcia z toru Cadwell Park.

P.S. komentujcie, krytykujcie, a szczególnie na temat obróbki zdjęć.

329 ODPOW. 329
spoltrebor1ofcej
Początkujący

pablo_duch, JoannaR, Bertone, Misiek025, jmw.w
Dziękuję za komentarze i uwagi.

JoannaR napisał(a):

jak dla mnie te z ZOO sä super :D a te fontanny bomba :c4 ;)

Przyjemnie słyszeć że się podobają, zaś np. krisu ma dużo lepsze zdjęcia z tych samych miejsc i ZOO i te fontanny w Krakowie. To tylko pokazuje jaka jeszcze długa droga przedemną.

Bertone napisał(a):

70 - tło rzeczywiście fajne , sam obiekt mało atrakcyjny ( może więcej dołu ) :c20

jeszcze trochę dołu by się tam znalazło jakby dobrze poszukać :smileymrgreen:

Teraz taka mała wrzuta zimowa, co to by pokazać że i u nasz czasem sypie :smileyhappy:

profile.country.PL.title
Rutek68
Doradca

Z zimowej wrzutki najlepsze 73 :thumbsup:

Sony 77 ob.28/2,8; 50-200/4-5,6; 35/1,8; 50/1.7; 135/2,8
profile.country.pl_PL.title
tobaszc53
Początkujący

73-74 Leeds ? Jeszcze w połowie listopadzie byłem w okolicy i pogoda była znacznie bardziej przyjazna :) Fociłem identyczne autobusy. :slight_smile:
Podobają mi się te zdjęcia :thumbsup:

..shprot..
spoltrebor1ofcej
Początkujący

shprot napisał(a):

73-74 Leeds ? Jeszcze w połowie listopadzie byłem w okolicy i pogoda była znacznie bardziej przyjazna :) Fociłem identyczne autobusy. :slight_smile: