Podziel się wrażeniami!
Proszę o poradę jak w temacie. Jestem amatorem i ze względu na dziecko co ma 6 miesięcy chciałbym upamiętnić większość chwil. Video oczywiście też będzie używane.
Modele T-500 , T-700 , W (210-220) kompletny mętlik.
Sorry że napisze tu o innym modelu ale od niego się zaczęło i nie wiem ale mi się spodobał.
Jest to model Nikon Coolpix S60.
Sony marka pewna jak do tej pory ale czy w aparatach też.????
Przepraszam za niefachowe pytania ale nie na wszystkim można się znać.
Wiem że lustrzanka by pogodziła ale chciałbym coś co jest małe i mocne w śród konkurencji.
....proszę o poradę wszystkich co znają się na sprzęcie....
Mało która lustrzanka posiada opcję nagrywania wideo, o ile wiem któryś model Sony ją jedynie posiada.
Myślę, że nie zawiódłbyś się Sony DSC H20 albo H50 który jest niewiele droższy.
Nikon L100 również podołałby zadaniu. Polecałbym jednak hybryde bo różnica cenowa między malutkim kompaktem a nią jest niewielka a posiadasz za to więcej możliwości ustawień ręcznych.
Te aparaty z pewnością wystarczyły by Ci do zbierania rodzinnego archiwum zdjęć
Gratuluje dzieciaka
Wojt3k napisał(a):
Mało która lustrzanka posiada opcję nagrywania wideo, o ile wiem któryś model Sony ją jedynie posiada.
Creatoor napisał(a):
Wojt3k napisał(a):
Nikon D90, Nikon D5000, Nikon D300, Canon EOS 500D, Canon EOS 5D
Wojt3k napisał(a):
Myślę, że nie zawiódłbyś się Sony DSC H20 albo H50 który jest niewiele droższy.
Nikon L100 również podołałby zadaniu. Polecałbym jednak hybryde bo różnica cenowa między malutkim kompaktem a nią jest niewielka a posiadasz za to więcej możliwości ustawień ręcznych.
Te aparaty z pewnością wystarczyły by Ci do zbierania rodzinnego archiwum zdjęć
Gratuluje dzieciaka
ja osobiście skłaniam się ku kupnie czegoś z serii "W"
wprawdzie Seria T jest elegancka i malutka/zgrabna i obiektyw się nie wysuwa. Nie mniej jednak "W" jest w sam raz: cena/jakość/rozmiar. A minimalnie wysuwany obiektyw nie przeszkadza mi
kris napisał(a):